Політика Повернення Коштів та Гарантії Покупців

Обмін та повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцю протягом 14 календарних днів з дня покупки

Повернення товару від покупця

Покупець має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримано наступних умов повернення товару:

Товар не відноситься до товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
товар не використовувався,
повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
пройшло менше 14 днів із моменту отримання товару;
є в наявності розрахунковий документ та гарантійний талон.

Продавець має право відмовити у поверненні,
якщо не дотримано цих умов.
Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України „Про захист прав споживачів”.

Для повернення товару необхідно узгодити спосіб зворотної доставки товару. Повернення товару провадиться в точці видачі Постачальника або шляхом відправки товару через поштову службу.
Доставка товару відбувається коштом покупця.
Перед поверненням Товару Покупець повинен написати заяву про повернення товару, в якій мають бути зазначені причини повернення.
Вимоги покупця задовольняються протягом 14 календарних днів, якщо інше не обумовлено продавцем із покупцем.
При отриманні товару у відділенні поштової служби або у точці видачі Продавець зобов'язаний уважно оглянути його, перевірте комплектацію та наявність пошкоджень:
Якщо виявлено пошкодження або неповну комплектацію товару, Продавець має право відмовити покупцю у поверненні.
У такому разі заповнюється Акт приймання-передачі,
в якому описується товар та виявлені дефекти. Акт прийому-передачі заповнюється у трьох примірниках: для Продавця, Покупця та один оригінал залишається у відділенні поштової служби. У разі заповнення акта у точці видачі він складається у 2-х примірниках: один екземпляр залишається у Продавця, другий екземпляр надається покупцю.
Якщо товар візуально немає дефектів, то Товар приймається докладнішого огляду.
При огляді товару складається акт огляду товару, а разі потреби проводиться фіксація даного процесу.
Якщо в результаті детального огляду товару буде виявлено порушення правил експлуатації товару чи його товарного вигляду,
Продавець має право відмовити покупцю у поверненні товару, паралельно надіславши йому копію акта огляду товару (наприклад, скан-копію на e-mail), оригінал залишається у Продавця.

Для звернень клієнта з питань обміну чи повернення товару, перш ніж вимагати фізичне повернення, Продавець має право вимагати фото/відеоматеріали,
які допоможуть візуально виявити його недолік. Це допоможе зорієнтувати покупця на процедуру повернення, а також, не витрачаючи час на транспортування товару до точки видачі, запропонувати альтернативне рішення: повна чи часткова компенсація вартості товару.

Повернення коштів покупцю

Відповідно до законодавства, при поверненні товару розрахунки з покупцем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, Продавець має право здійснити обмін на товар за тією самою вартістю або з перерахунком ціни.

Гроші за товар, сплачений карткою або за безготівковим розрахунком,
будуть повернуті тим самим способом покупцю. Для цього через особистий кабінет платіжної системи правочин слід скасувати та зробити повернення коштів або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника.

Якщо товар було попередньо оплачено,
але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення коштів може бути здійснено за вирахуванням суми додаткових витрат продавця.
Для повернення коштів за товар продавець надсилає покупцю шаблон заяви на повернення грошових коштів на картку. Після отримання заповненого шаблону продавець здійснює повернення коштів покупцю. У разі обміну на інший товар Продавець фіксує характеристики нового відправленого товару у заяві на повернення.